عشق و عاشقی
عشق و عاشقی
دوستت دارم


دست خودم نیست

اگر می بینی عاشق تو هستم ، دیوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگی من تو شده ای
به خدا بدان که این دست خودم نیست!

اگر میبینی چشمانم در بیشتر لحظه ها خیس است و دستانم سرد است و اگر میبینی همه لحظه های دور از تو بودن اینهمه سخت و پر از غم و غصه است بدان که این دست خودم نیست!

دست خودم نیست که همه لحظه ها تو را در جلو چشمانم میبینم و به یاد تو می باشم.

دست خودم نیست که دوست دارم همیشه در کنارت باشم ، دستانت را بگیرم ، بر
لبانت بوسه بزنم و تو را در آغوش خودم بگیرم!

به خدا دست خودم نیست که هر شب به آسمان نگاه می اندازم و ستاره ای درخشان را میبینم و به یاد تو می افتم!

دست خودم نیست که هر سحرگاه به انتظارت مینشینم تا در آسمان دلم طلوعی دوباره داشته باشی



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت17:23---7 بهمن 1391
سلام وبلاگ جالبی داری به منم سری بزن با یه ترفند ازایرانسل اپ هستم

شمیممممم
ساعت17:13---7 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 7 بهمن 1391برچسب:نوشته شده توسط:حسین,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
www.assassincreed875@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

حسین

 

بهمن 1391

 

دروغ فاحش
عکسهای زیبا
عکس به همراه شعر عاشقانه
نمی دونی چقدر دوست داشتم در کنارت بودم ..
اگه بگم که قول می دم......
دست خودم نیست
دوستان من
کلمه
من برای عشق لایق نیستم
جدایی
به خاطر کی زنده هستی؟
عکس های گوناگون(عشق به زبان تصویر)
مجموعه تصاویر love is-عشق یعنی...
زندگی بدون عشق نمیشه-جملات عاشقانه
یه مجموعه ای از عکس غمگین+شعر های عاشقانه..
تصاویر عاشقانه شعر دار جدید... عکس هاس عاشقانه و غمگین داری شعر.. خیلی زیباست...
جملات فوق باحال احساسی و قشنگ+تصاویر عاشقانه....
عکس عاشقانه
عکس عاشقانه
عـشق بـازی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و عاشقی و آدرس alony.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زندگی بدون عشق نمیشه
دنياي سرگرمي
عـشق بـازی
عـشق بـازی
اواي عشق
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->